KONTAKT & OBCHODNÍ PODMÍNKY » OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 


 

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě PeliskyOdMartketky.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (dodavatele), kterým je provozovatel internetového obchodu a kupujícího (odběratele).

 

Provozovatel:

Markéta Čiková

www.PeliskyOdMarketky.cz

Sídlo: Kostelní Hlavno, Kostelní Hlavno 31

IČ: 02246791

Číslo účtu: 2300491904/2010

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č.40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.) vše ve znění novel.

Odběratel se zavazuje seznámit se s těmito obchodními podmínkami před tím, než si objedná zboží. Po objednání zboží stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

 

1.Přijetí objednávky a její potvrzení

Hned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce oznámení o přijetí objednávky do našeho systému. O Vaší objednávce jsme také okamžitě informováni my. V případě jakýchkoli nejasností s objednávkou Vás budeme neprodleně kontaktovat na kontakty uvedené v objednávce.

 

2.Dodací lhůty

Dodavatel se zavazuje odeslat odběrateli objednané zboží v co nejkratším termínu. V případě plnění objednávky ze skladových zásob dodavatele obvykle do 7 pracovních dnů. V případě, že dodavatel není schopen plnit objednávku odběratele (výrobek na zakázku, tz. není skladem), je povinen o této skutečnosti informovat odběratele a zároveň odběrateli sdělit předpokládaný termín plnění objednávky.


3.Cena a platba

Ceny jsou uvedeny na stránkách jednotlivých výrobků a v objednávce. Všechny ceny v internetovém obchodě jsou koncové, vč. daného DPH. V případě nutnosti změny cen bude zákazník neprodleně informován. Nejsme plátci DPH. Náklady na distribuci (tj. dopravné a balné) hradí odběratel. Cenu hradí zákazník na výše uvedený účet. Variabilní symbol je vždy shodný s číslem objednávky.Nebo hradí dobírkou, zvolené přepravní službě.

 

4. Doprava zboží

Osobní odběr: je možný na adrese na Cimbále 10, Praha 12. Eventuálně v okolí dle domluvy.

Lze využít i odběr Kostelní Hlavno, popř. Benátky nad Jizerou. Adresa bude sdělena v případě zájmu.


Česká pošta: (Balík do ruky nebo Balík na poštu)

platba převodem:

Poštovné 135 Kč, zasíláme nejpozději do 7 pracovních dnů od připsání peněz na účet, o případném zpoždění informujeme emailem.

platba na dobírku:

Poštovné 165 Kč, zasíláme nejpozději do 7 pracovních dnů od objednání, o případném zpoždění informujeme emailem.

Česká pošta ( Doporučený obyčejný balík)

Platba převodem:

Poštovné 95 Kč, zasíláme nejpozději do 7 pracovních dnů od objednání, o případném zpoždění informujeme emailem.

Platba na dobírku:

Poštovné 125 Kč, zasíláme nejpozději do 7 pracovních dnů od objednání, o případném zpoždění informujeme emailem.

 

DPD: Přeprava do depa je zprostředkována Zásilkovnou, dále dopravuje na místo bydliště DPD společnost

Platba převodem:

Poštovné 110 Kč, zasíláme nejpozději do 7 pracovních dnů od objednání, o případném zpoždění informujeme emailem.

Platba na dobírku:

Poštovné 140 Kč, zasíláme nejpozději do 7 pracovních dnů od objednání, o případném zpoždění informujeme emailem.


Zásilkovna: osobní odběr na výdejních místech po celé ČR i SR

platba převodem:

Poštovné 65 kč (v rámci České republiky), 100 (v rámci odeslání do Slovenské republiky), zasíláme nejpozději do 7 pracovních dnů od připsání peněz na účet, o případném zpoždění informujeme emailem.

platba na dobírku:

Poštovné 95 Kč (v rámci České republiky), 130 Kč (v rámci odeslání do Slovenské republiky), zasíláme nejpozději do 7 pracovních dnů od objednání, o případném zpoždění informujeme emailem.

 

5. Závaznost objednávky

Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a nezaplatí objednávku, případně si následně nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 300 - 500,- Kč dle výše objednávky. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny předány společnosti k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Objednávku můžete stornovat do max. 24 hod. od objednání.

 

6. Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách do 3 dnů informovat prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do 7 dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení.

 

7. Reklamační řád pro přepravní službu:

Příjemce zásilky je povinen při převzetí si zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškození, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být ihned sepsán zápis o škodě. Pracovník přepravní služby je povinen takový zápis sepsat.

Příjemce je povinen umožnit přepravní službě, aby se před sepsáním zápisu o škodě osobně a fyzicky přesvědčil o rozsahu škody.

Příjemce po sepsání reklamačního protokolu s přepravní službou, kontaktuje bez odkladu písemně prodávajícího. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla dodavatele - prodávajícího.

K reklamaci je nutné ve všech případech předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku, kopii faktury.

Po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u přepravní služby, která je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.

Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Zboží je vždy kvalitně zabaleno.

 

8. Záruka vrácení peněz - Odstoupení od smlouvy

Dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, máte právo na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí zásilky.

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, že vámi objednaný výrobek je jiný, máte možnost jej z tohoto důvodu vrátit a budou vám neprodleně zpět zaslány peníze, bankovním převodem nebo složenkou.

Vzhledem k tomu, že výroba pelíšků je zakázková a na přání zákazníka, si prodávající vyhrazuje právo na možnost nevyhovění v případě Odstoupení od smlouvy.

Podmínkou vrácení peněz je:

  • Zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje
  • Zákazník musí prodávajícího neprodleně informovat písemně emailem o úmyslu Odstoupení od smlouvy. Prodávající se musí do 7 dnů vyjádřit jak postupovat při odstoupení od smlouvy.
  • Zákazník vyplní formulář " Odstoupení od smlouvy", který musí prodávající obdržet do 14 dní od převzetí zásilky. Formulář vám bude zaslán na základě písemného oznámení zákazníka.
  • Zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží
  • Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie dokladu o zaplacení

Jsou vráceny peníze za zboží a nejlevnější poštovné, které provozovatel poskytuje, nikoli poštovné a balné, které zákazník platí při odeslání zpět prodávajícímu. Zboží zaslané zpět dobírkou nebude přijato.

Zboží zašlete na adresu: Markéta Čiková, Na Cimbále 10, Praha 12,14300

 

9. Ochrana osobních dat

Provozovatel prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů.
Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit zákonem č.101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat.
Zákazník využíváním služeb internetového obchodu dává souhlas ke shromaždování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace o zákazníkovi, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace). Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů, neposkytujeme žádné informace třetím osobám a na Váš e-mail nezasíláme žádné marketingové informace, pokud neaktivujete službu zasílání novinek e-mailem.

www.peliskyodmarketky.cz/osobni-udaje-informacni-povinnost

www.peliskyodmarketky.cz/osobni-udaje-registrace

www.peliskyodmarketky.cz/osobni-udaje-heureka

www.peliskyodmarketky.cz/osobni-udaje-remarketing

 

10. Závěrečná ustanovení

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či balného, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

Účastníci se výslovně ve smyslu ust. § 262 odstavce 1 obchodního zákoníku dohodli, že není-li podmínkami výslovně stanoveno jinak, řídí se jejich práva a povinnosti obchodním zákoníkem, zejména jeho ust.§ 409 a násl.